מדוע יש הבדל גדול בין התשלום למנהל חשבונות לבין רואה חשבון?
בעלי עסקים רבים לא מבינים את ההבדל בין רואה חשבון לבין מנהל חשבונות, מדוע מנהל החשבונות גובה כמה עשרות שקלים בחודש בעוד שלרואה חשבון משלמים מאות שקלים בחודש.
ובכן, קיים הבדל משמעותי מאוד בין שני בעלי מקצוע אלו.
מנהל חשבונות – בעל אחריות אדמיניסטרטיבית.
מנהל חשבונות עבר הכשרה מקצועית קצרה יחסית בתחום חוקי המס ותפקידו, באופן כללי, להכין עבורך, בעל העסק, את הדוחות החודשיים או הדו-חודשיים לרשויות המס.
רואה חשבון – אחראי על כלל ההתנהלות הפיננסית מול רשויות המס.
שלא כמו מנהל החשבונות, רואה החשבון רכש השכלה אקדמית ארוכה המכשירה אותו למומחה בכל חוקי המיסוי של מדינת ישראל ולא רק הוצאת רישום דו"חות חודשיים לשלטונות המס.
בנוסף, רואה חשבון מופקד לא רק על ניהול החשבונות של העסק, אלא גם על תכנון פיננסי, אילו הוצאות עומדות בחוקים ומוכרות במס ויעזור לבצע תכנון כלכלי, לרווחיות העסק ויפנה להשקעות נכונות במקום שיזלגו לגורמים חיצוניים כגון ספקים יקרים, לקוחות לא רווחיים ועוד.
כיצד ניתן לבחור בין שני בעלי מקצוע אלו?
אנו במשרד רואי חשבון "צפדיה ושות'" מאמינים שהנושא לא שחור או לבן ושאתה, בעל העסק חייב לקבל שירות המותאם לצרכים האישיים שלך ולא לשלם על שירות שאתה לא צריך.
לכן, גם אם אתה בשלב של פתיחת עסק, קטן או בינוני או בעל חברה גדולה המעסיקה עובדים רבים, משרד רואי החשבון "צפדיה ושות'" יבנה עבורך באופן אישי מערך שירותי שייתן לך פתרון לכל הצרכים של העסק והתשלום יהיה רק בעבור שירותים אלו.